I'm back !

Cred ca v'a fost dor de mine ? NU ? Eh pacat, mi'e mi'a fost dor.....de mine :)) Ce sa zic ? Ca sunt un lenes gigantic si nu am mai postat de un car de vreme ? :) dar asta stiati deja. Si.....sa va mai zic ce s'a intamplat intre timp ? Nu cred ca a'ti fi interesati....numai lucruri marunte care includ lacrimi...durere ....cel mai mult in zona inimii si a pieptului :)...si printre lacrimi...m'am angajat ...in kzone...din nou... :D....ce sa mai zic...In noaptea asta m'am simtit minunat alaturi de DjHiTTmaN si tazmania :D stiu eu cine :P ...si am realizat ca ar trebui sa continui cu blogul asta ...bine...din cauza a mai multor sfaturi ...asa ca ...i"m back ! O sa urmeze alte posturi mai lungi si mai apetisante...deocamdata...vroiam sa va spun ca m'am intors si sunt mai infometat de posturi noi ca niciodatata...acum a venit sefu si trebe sa ma apuc de curatenie si de inventar, asa ca va las ! Noapte buna si voua !

Comments

djHiTTy said…
Tot respectul pentru postul asta!

Multa inspiratie [pentru a posta si pentru a ne bucura si noi de gandurile tale :) ]

Te asteptam in fiecare seara pe la noi ;) acelasi loc, aceeasi ora :))

Respect!
un inghelash said…
welcome back >:D<

Popular posts from this blog

Nu știu dacă te mai iubesc...